Lately ni rs nak gi attend ni http://bzeecake.blogspot.com/. Actually dah lama dah pasang angan2, klau ikutkan entry i-loooove-orange "waiting for freedom day". And again, did i make mistake again?hurmmmm... with compact life of me and bla..bla..bla... salah sape sbnrnya?ntah...but me try to be +ve, "the choice is mine ,rite?" still trying to find happiness.
Tengok akak kat Masam Manis mcm senang jer dia masak2 kat rumah kan, gambar dia pun cantik2. InsyaAllah, akan jd gak dream Miss Daisy suatu hr nanti. Hope dpt moral support dr org2 tersayang Miss Daisy.
Takleh me nak listkan wishlist me kat sini, takot nanti sembang jer lebih tp buatnya idak jgk pun kan. Letih dah twin me tu dok suruh2 tp me tak jgk beganjak-ganjak dr tmpt duduk ni, susah tul nak buat decision. Susah sbnrnya bila hati me ni pikirkan hati2 org yg dekat ngan me ni dulu. Jadinya hati me yg sakit, bukan hati jer sakit skrg ni physical pun sakit. Sungguh tidak seronok sekali. Bila me tak becakap ngan org disekeliling me n jawap pun yg perlu2 jer, n muka pun x didongak ... its mean me sgt2 la tidak sihat.
Jadik..apa kesimpulan yg me dpt kat sini?Ayyakkk....still blum bertindak ni (Jom Balik Sepang!!)
04 August 2011
15 July 2011
Evolution of My Phone + iPhone 5
![]() |
| Evolution of phone |
Crita pasal hset yg me penah pkai :)
![]() |
| Nokia 3210 |
![]() |
| Nokia 6510 |
6510, jelez tgk ramzani pkai, kecik comel jer, 8rat me beli kat warta bangi tu. Warta tu dah tukar nama byk kali dah rsnya kot, last time me turun bangi dah jd Bintang lak, tp me n member still sebut warta gak. :D
fon 6510 ni me pkai sampai 2005, lpas tu kena rembat time rumah kena rompak ngan org x bertauliah (slalu digelar mcm ulaq, lidah becabang) kay...stop crita "rompak" ni, nyampah me nak ingat balik.
![]() |
-kolor pink lg, still ada kat umah sepang dlm kotak :D (time tu kira dah old fashion la fon ni) me beli pun yg 2nd ngan harga 1rat lebih ja, sponsor by adik me. time ni memang penting la nak pkai hset sb me dah ada buah hati br...yeahhhh...lovebug again,hehe.
motorola razr v3 ni me beli time me keja kat subang, time ni nak sgt hset yg flip2 n nipis. me let go hset ni sb me nyampah ngan sentimental value kat hset ni.pastu me beli hset tuk 2nd purpose, samsung nipis ni, dlm 2rat beli kat cempaka nilai,tahan sampai la skrg ni tp sb me slalu dok baling2 n dok sebut nak beli smart fon, merajuk dah dia. tp yg best nya leh baling ke dinding, jatuh kat tar pun x kesah sb dia kebal. :) tu suma time keja ngan airport.

latest, phone me yg ni, iphone 4, hehehe...clear dompet Guy Laroche me, tggal syiling jer. asalnya nak tggu putih, tp punya la lambat, pastu celcom ckp blum sure lg bila nak sampai, aiishhh...lambat sgt ni, xleh jd camni, lg dok tggu, lg sakit hati, nanti tetiba lak kluar iphone version br....me tekad amik jer, lantak ko ler nak jd apa lepas tu,hahah.
Anddd..you know what?...from internet news....september ni nak kluar iphone 5,haiih...buat duit sungguh apple ni. Me ada bc comment2 kat yahoo pasal iphone series ni, ada yg cite kat situ Apple dah standby iphone series ni sampai 20 series. :D , me pun tak tau betul ke idak.
Link ni iphone 5 malaysia specs nya, siap ada 3 version dlm iphone 5 ni,ish..ish...memang buat duit betul la Apple ni, bagus bisnes strategy dia. iphone 5, Malaysia Specs
10 June 2011
The Beauty of Spring Waltz
After done watching, i hate Soho character and Lee Na appearance.Soho/Jae Ha is too passive, and Lee Na's hair and clothes is old fashion and she look older than Soho. How come Lee Na cant figure it out once she met him at Austria?Hahaha...its my point of view... I love Philip, he is very2 tolerable and friendly, at 1st he looks familiar to me, then i know where.... X-Men Origins: Wolverine as Agent Zero. :)

That was for 1st watch, 2nd and 3rd, i think i know why the character is like that. We doesn't know what they have been through all their life emotionally. When its involving with emotion, nobody can say anything, its just us and our-self know and understand.
The most important in this drama that make me fall in love is, the scene locations, songs, and the color.
![]() |
| Jae Ha in the midle of Canola flower |
In childhood moment, i found the happiness, miserable, sadness, courage, and freedom when both of them play hide and seek at barley field and Canola flower
I make this video by myself, but its seem boring...hahaha...i should mixed it with their adult story.Maybe later...
Song Title [Them Song] : One Love
Details
Title: 봄의 왈츠 / Bom-ui Wal-cheu
English title: Spring Waltz / Endless Love 4
Genre: Romance
Episodes: 20
Broadcast network: KBS2
Broadcast period: 2006-Mar-06 to 2006-May-16
Theme Song: One Love by Loveholic
Related TV shows: Autumn Tale, Winter Sonata, Summer Scent
Language: Korean
Subtitle: English
Synopsis
Will the tragedy of spring be repeated years later?
To escape debt, Lee Su Ho’s father escaped to a remote island where his friend has a young daughter Eun Young, who is the same age as Su Ho. After being abandoned by his father, Su Ho sought to leave, but his mind changed after being touched by Eun Young’s pure heart. A series of unfortunate events ensue, and Su Ho disappears, while Eun Young is sick in the hospital.
Years later, while traveling in Austria, Eun Young meets the talented pianist Jae Ha, a man with a cold exterior with a few words, who bores a resemblance to Su Ho. As their love start to develop, the truth unfolds… Can their love endure the harsh spring tragedy many years ago?
Cast
Seo Do Young as Lee Su Ho/Yoon Jae Ha
Han Hyo Joo as Suh Eun Young/Park Eun Young
Daniel Henney as Phillip
Lee So Yeon as Song Lee Na
Credits goes to:
www.asiatorrents.com
Subscribe to:
Posts (Atom)













